Sauber

Transport gratuit la comenzi de minim 300 lei!
Inscrie-te la newsletter si primesti 10% REDUCERE la prima ta comanda!

Politica de retururi

În conformitate cu dispozițiile legale în vigoare, aveți dreptul de a vă retrage din contractul de vânzare, returnând produsele cumpărate, într-un termen de maximum 30 zile calendaristice de la data la care ați intrat în posesia fizică a acestora , fără invocarea vreunui motiv și fără penalități.
Conform dispozițiilor legale în vigoare, din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, NU pot fi returnate în termenul prevăzut de lege produsele consumabile sau neconsumabile care au fost deschise sau desigilate, folosite, consumate, încercate și/sau testate (spre exemplu fără a se limita la acestea: cosmetice, parfumuri, produse de machiaj, de igienă personală, intimă, dentară, detergenți, produse de curățare a casei etc.)
Anterior returnării produselor și în vederea acesteia, vă rugăm să ne notificați această intenție, prin trimiterea unei cereri neechivoce în acest sens, pe e-mail la următoarea adresă: sauberservice@gmail.com.

În cazul retragerii din contract, Societatea va returna contravaloarea produsului sau produselor pentru care cumpărătorul s-a retras din contract. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client si se va folosi orice serviciu de transport preferat de cumparator.
Rambursarea contravalorii produselor se va face in contul bancar indicat de Dvs Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut și expedierea (spre exemplu expedierile se fac prin curier caz în care returnarea se va face tot prin curier, nu prin poștă).
La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata dacă îndeplinește condițiile mai sus menționate, în caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care conțin produse în altă stare decât cea în care au fost livrate (desigilate, încercate, folosite, etc.), cele a căror returnare nu a fost notificată în prealabil, precum și cele care conțin produse deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare.

Prin exceptie de la conditiile de mai sus, doar in cazul in care produsele livrate nu sunt conforme specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului sau prezinta vicii de fabricatie in primele 24 ore de la receptie, returnarea se poate face pe cheltuiala Societatii, clientul putand opta pentru inlocuirea produselor sau restituirea imediata a valorii lor. Regulile privind restituirea in starea originala a produselor se aplica, cu exceptia situatiilor in care viciile de fabricatie s-au constatat dupa desigilarea produselor.

Soluționarea alternativă a litigiilor Soluționarea Online a litigiilor Viziteaza magazinul Sauber.ro pe ShopMania